Відбулась бізнес-симуляція «NEXT LEVEL» для молоді!

27 січня 2017 року молоді лідери взяли участь у  бізнес-симуляції «NEXT LEVEL» – інтерактивній моделі економічної системи, яка за своїми внутрішніми умовами максимально наближена до відповідної реальної економічної  одиниці: підрозділу чи усього підприємства.

Вікенд для молоді відбувався у будинку-монастирі, що знаходиться у смт. Брюховичі біля Львова.

Перший день був насичений підготовкою до майбутньої роботи. Після заселення відбулось інтерактивне знайомство, де учасники могли більше пізнати нових людей. А ось вже ввечері до молоді завітав Михайло Ткач — експерт з бізнес-комунікацій, Голова оргкомітету міжнародного турніру Lviv Open. Він провів гру, важливу для учасників саме тим, що була спрямована на взаємодію молодих людей один з одним.  Кожен мав свою умову, яку повинен був показати без слів, щоб в результаті чіткої роботи скласти необхідну послідовність. В такий інтерактивний спосіб гра допомогла учасникам налагодити роботи у команді, а ще що дуже важливо — навчила довіряти один одному.

 

Бізнес-симуляція була абсолютно іншою від більшості таких заходів, адже родзинкою роботи було те, що всі ґаджети залишились в адміністрації заходу. Таким чином молодь на декілька днів вийшла із зони свого комфорту, адже тепер вони могли максимально застосувати всі напрямки свого мислення.

Завдяки проведеному жеребкуванню було визначено тему проекту, який молодь повинна реалізувати,  а саме — інтернет-магазин з продажу ручок.

Одразу після визначення теми, учасники були поділені на три команди, кожна з яких отримала низку обов’язків, які мали бути реалізованими. Також  усі обіймали певні посади, які є в сфері бізнесу, тобто  командної роботи. Таким чином молодь і справді могла себе відчути лідером команди, який веде за собою людей чи, до прикладу, крутим маркетологом. Лідери  відповідали за розподіл обов’язків у команді, допомагали усім впоратись з їхніми обов’язками. Бухгалтери проекту реєстрували  ФОП (фізична особа-підприємець), подавали  квартальні і річні звіти, організовували перехід  на спрощену систему оподаткування.  Учасники-фандрейзери всіма силами шукали ресурси для втілення проекту, а ось наші маркетологи відповідали за те, що безпосередньо бачить споживач: сайт, назва компанії, логотип та інші засоби презентації продукту. Сейл-менеджери бізнес-симуляції надавали клієнтам доступ до детальної інформації про параметри і якість товару, виконували роль консультанта, здійснювали продаж.

 

«На цих вихідних я буда учасником бізнес – симуляції «Next Level». Скажу чесно я не була впевнена чи поїду, тому зареєструвалась лиш за день до від’їзду, але тепер я можу сказати, що це стало б великою помилкою в моєму житті, якби я не поїхала і не отримала такий досвід.»
Марта Федус (Інтернет-магазин «EasyPen»)

 

Учасники не лише  отримували практичний досвід, а й вчились. Про те, як має виглядати ефективний рекламний текст, та де черпати натхнення для його написання, розповіла нам Антоніна Хабуля,  копірайтер з Києва.

Протягом перебування на бізнес-симуляції, молодь  отримала внутрішню валюту ГО «Молоді Лідери  України», а саме – леви. Цими коштами учасники розпоряджались як справжніми, адже потрібно було оплачувати оренду, харчування та інші організаційні витрати саме левами. А ще була можливість розкрити всі свої приховані таланти і завдяки цьому заробляти ті ж самі гроші.

Другого дня, після майже безсонної ночі, нашу молодь збадьорила ранкова руханка. Зразу ж після активних занять спортом, для нас провів вебінар Антон Карнаушенко з компанії “GeniusMarketing”, де ми дізнались про  те, чого не знають 95% людей. А саме тепер молоді лідери розуміють всю важливість місії, етичного кодексу та вдало обраної стратегії, яка має формуватись в успішній компанії, а також потрібність активного способу життя, як запоруки здорового ведення своєї справи.

bs6

І навіть на таких активних нотах все ще не зупинялось, оскільки перед обідом відбулась баталія між трьома командами – всі вони неначе перенеслись в раннє дитинство і бавились у сніжки. Ми, молодь завжди непередбачувані і шалені, в тому й наша таємниця успіху.

Великим подарунком для учасників був тренінг Руслана Бельтюкова, CEO Клубу Ділових Людей та Громадської Школи Бізнесу. Головний виконавчий директор Клубу розповів про основу кожної компанії – клієнта. Для молоді великим відкриттям стало те, яку масштабну роль у створенні будь-якого продукту відіграє емоція, і з яких складових має складатись успішний бізнес. Учасники почули  про людей, які потрапивши в матрицю бізнесу, стали її основою, а також відкрив таємницю: як віддаватись на повну справі, яку  ти любиш. Тренер  поділився своїм багаторічним досвідом, щоб молодіжне покоління змогло перейняти ці навички і впевнено крокувало до нових вершин.

У суботній вечір учасники грали неординарну гру «Гроші». Чому неординарну? Бо кожен зміг розповісти про свої найзаповітніші мрії та основні цілі в житті. Гра полягала в тому, щоб всі її учасники одноголосно погодили те, щоб віддати невелику суму вже не левів, а справжніх грошей лише одному учаснику, який на думку всіх, заслуговує цю суму на втілення своєї мрії. Запальна дискусія тривала три години і в кінцевому результаті всі дійшли спільного рішення.

 

«Командні ігри та підтримка кваліфікованих організаторів дала нам важливі життєві уроки. Що стосується мене, тепер я знаю якою має бути команда, щоб дійти до перемоги, та наскільки важливо підтримувати один одного і працювати всім разом. Ці три дні стали непередбачуваним поворотом на моєму шлях, який вплинув і вплине на моє майбутнє життя. Адже тепер я знаю, як важливо стояти на своєму і йти до своєї мети.»

Марта Федус (Інтернет-магазин «EasyPen»)

 

Після такого емоційного проведення часу та смачної вечері, на нас чекав сюрприз у вітальні —вечірня медитація, за яку окрему подяку висловлюємо ніжній Анастасії Серьогіній. Медитація допомогла,  втомленій від напруженого дня, молоді відпустити всі свої турботи і поринути у атмосферу щастя і релаксу.

Ранок третього дня потішив нас енергійною руханкою. Під час сніданку нам оголосили гру «Кілер». Суть проста: людина, яку вбили (тобто передали якийсь предмет зі словами «тебе вбито») не мала права допомагати команді і брати участь у презентації проектів. Таким чином кілер вбив майже всіх тих, хто мав виступати перед суддями. Відтак в останню годину перед прибуттям експертів, новоспечені спікери мусили підготуватись попри всі перешкоди. Так молодь  навчились діяти в стресовій ситуації.

На презентацію і обговорення у кожної команди було  по 15 хвилин. Було продемонстровано опис проектів та відеорекламу. Компетентні судді задавали різнобічні влучні запитання, які дозволили оцінити якість проектів та готовність молодих людей захищати свої напрацювання.

Після обіду судді провели ретельний аналіз всіх трьох робіт за такими критеріями як: реалістичність, визначення цільової аудиторії, креативність, вдала презентація та кількість заробленої внутрішньої валюти – «левів». Підбивши підсумки, судді оголосили переможців — команду дівчат, які створили потенційний інтернет-магазин “EasyPen”.

На завершення вікенду відбулась спільна рефлексія всіх учасників, де кожен зміг висловити свою думку щодо пережитого і поділитись яскравими враженнями, які ще надовго залишаться в пам’яті всіх наших майбутніх лідерів і підприємців.

 

«За ці два дні я отримала величезний досвід у сфері саме підприємницької роботи, навички в командній роботі і багато корисної інформаії від бізнес-експертів, дякуючи «Молодим лідерам», я маю змогу розвиватися і втілювати свої мрії.»

Настя Дідух  (Інтернет-магазин «EasyPen»)

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *